Thursday, October 12, 2006

25 (well..26) years and my life is still........... Like the 4 Non Blondes

And I try, oh my God do I try
I try all the time in this institution
And I pray, oh my God do I pray
I pray every single dayfor a revolution
And so I cry sometimes when I'm lyingin bed
Just to get it all out what's in my head
And I am feeling a little peculiar
And so I wake in themorning and I step outside
And I take a deep breath
Then I get real high
And I scream from the top of mylungs
what THE FUCK IS goin' on

3 comments:

Anonymous said...

No termino de comprender, y bien sabes que odio leer entrelíneas. O está muy claro, y yo soy medio retardado, o no lo está, y no quieres que lo sea.
¿?

Anonymous said...

what's going on!
Que recuerdos me trae esa canción, pero para qué traerla a colación tantos años despues? DIGO
ya llegué!!!! viste las fotos? tienes que venir super pronto. NO te imaginas todos los sitios a los que me gustaria llevarte, no solo eso..no te imaginas las inmensas ganas que tengo de verte amiga!!!!
EN tu último mail me dices cosas que me dejan algo preocupada, pero me tranquiliza saber que siempre has tenido la cabeza en su puesto, y que esta vez no será la excepcion
Y QUE VIVA MI COCINAAAA

Món said...

keep trying, you'll see miracles can happen...

Kiss & hugs